Till Linus



Fyra år har nu gått
Fyra år sedan du kom till oss
Det lilla miraklet som du var
Ska fylla fyra år idag

Du är inte längre ett litet mirakel
Du har lärt dig så mycket
Krypa, gå, springa och prata
Lärt dig att älska och att bli älskad
Du har blivit ett stort mirakel

Fyra år sedan du kom till världen
Du skänker oss glädje varje dag
Du torkar våra tårar och får oss att le
Du får oss att skratta
Fyra år av så mycket glädje

Du, min älskade plutt
Ingen kan älska dig så mycket som jag
Ingen kan älska mig så mycket som du
Tack för allt som du givit oss
Och tack för allt som du gett till mig
Du är min största lilla söttepelare
Du är min älskling
Min älsklingsplutt

//Din moster Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0