Snälla pappa, nej!

Det är en bok skriver av Stuart Howarth, det är en sann historia, där han berättar om hur han och hans systrar blivit misshandlade och våldtagna under barndomen, och hur han sedan kämpar sig vidare i livet, det är en välidgt gripande berättelse, och äcklig och ibland vill man bara lägga ifrån sig boken för att den är så grotesk och aldrig läsa i den igen, men man kan inte lägga undan den för man vill veta vad som händer!
Så läs den, jag rekomenderar den!

Jobbade juh natten mellan onsdag och torsdag, jag sov typ ingenting på hela natten, kanske sov typ 1½ timme, precis innan ja skulle gå upp, för när klockan ringde hade jag ingen aning om vad det var som lät:S haha menmen..så jag var aningen trött igår..försökte att hålla mig vaken..
men så la ja mig i soffan och tittade på Farväl Falkenberg, den var helt störd den filmen, väldigt dålig faktiskt.
Och under tiden kände jag att jag höll på att somna, så var tvungen att ta en paus och ta en power nap. och sen somnade jag till en stund efter filmen var slut med...men kunde sovit ännu mer, men jag tillät inte mig själv att göra det, men har sovit som en stock inatt, och för första gången i mitt liv kände jag mig faktiskt utvilad när jag vaknade idag! Skönt!

Pappa är på väg hem, och när han kommer så ska vi och mamma åka och äta på Raggmunken, de ska äta raggmunkar, jag får la se vad jag ska äta för nått:/ sådant man märker..men lutar mot fläsk, potatis och löksås:P hihi..

Ikväll ska jag juh jobba igen, ska juh följa med till Nässjö på länsdans, så ska börja jobba klockan 17, och slutar kanske framåt 00.30 inatt..gaah det kommer bli en låång kväll..

Någon som vill hitta på något imon kväll?

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du vet att fiien ställer :)

2009-03-13 @ 15:32:48
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0