Skratta tills tårarna rinner

Det är inte ofta jag får skratta tills tårarna rinner nu för tiden, men idag fick jag göra det, och den känslan är helt underbar!
Jag och Malin och Jenny satt på Wasas och fikade (var annars liksom:P) så satt vi och pratade en massa skit, som vanligt, och så berättar Malin om när hon och hennes pojke Christian hade vart och handlat, så kom det fram en tant och bad Malin om hjälp att läsa på ostarna, för hon sa att hon hade gula fläcken, och då sa Malin att hon hade haft värsta sådana där stora runda glasögon ni vet som var knallgula, och då knäcker jag ut mig "malin du skulle sagt till henne, det är inte gula fläcken du har, det är dina glasögon"...hahaha fy tusan vad vi skrattar, Jenny håller på att spruta ut sitt kaffe över Malin..aa gud det var så roligt, det var så jäkla klockrent, jag älskar när man kommer på sådana där kommentarer, haha! Så jaa, vi hade väldigt roligt! Vi skrattade mycket, tack SÅÅ jättemycket tjejer, ni är guldvärda, vi ses kanske på torsdag=)

Fien och Sara, nu är det inte långt kvar tills vi åker till Göteborg och Färgelanda, det ska bli så himla kul och skönt att få komma härifrån, och att jag får åka med er..GUD VA ROLIGT!!!
Jag längtar som bara den!
Fiiia, hoppas det går bra med ditt arbete, vill kunna hjälpa dig, så säg till om det är nått som jag kan hjälpa dig med!
Älskar dig så himla mycket, du och jag för alltid, i helgen ska vi skratta sådär mycket så tårarna rinner!
Som vi gjorde förra gången vi var i Färgelanda..haha kommer aldrig glömma det där kortet från Turkiet!

Imorgon ska jag jobba, 9.30 till 16, rätt skön tid måste jag säga, måste juh inte gå upp så tidigt som när man börjar klockan 7, så himla skönt, så man slipper morgonarbetet, vilket är rätt skönt;) hihi..
Ska ha hemmadag med en imon, så blir väl att vi går ut och äter någonstans och städar och handlar och sådär, så kommer nog bli bra=)

Annars idag har jag inte gjort så mycket, jag stekte fläsk och gjorde potatismos idag, vuxenpoäng på den;)
Vart en sväng till Netto för jag ville ha gravad lax till kvällen och det brukar vara billigare där, men jag hittade en massa andra saker oxå:P haha, bland annat svarta stearinljus, två stycken dvd-filmer och det bästa av allt 3 stycken silvriga ljusstakar i olika höjder för 15 kronor för alla tre, det kallar jag fynd, så kommer bli grymt snyggt med de svarta ljusen! hihi=)

Nehe, nu ska jag gå och sova, ska gå upp vid åtta imorgon=)
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, det linnet är så jädra snyggt. Gillar ju det linnet i den hallonröda färgen eller vad det är :b

Längtar som bara den tills på fredag nu!



Sen, vilka fynd du hittat :D Alltid roligt! <3

2009-03-03 @ 22:33:05
URL: http://fiien.blogg.se/
Postat av: jennie

hahhaha

2009-03-04 @ 00:42:06
URL: http://jennieskriver.blogg.se/
Postat av: Sara

Snart åker vi ja :D

2009-03-04 @ 06:15:34
URL: http://sarastavaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0