Rolig kväll!

Jag hade en underbart rolig kväll med Fialotta igår=)
Började med en fika på Wasa, alltid lika gott;)
Sedan så tog vi oss en raggarrunda med bilen;) sen satt vi på hennes parkering och hade fest i bilen, och dummade oss som tusan, hahaha!
Sedan gick vi in till henne en sväng, men sen vid kvart i elva var det dags för mig att åka hem kände jag, så sagt och gjort.
Men när jag kom hem och skulle köra in i garaget, så står det en bil parkerad så man inte kan ta ut svängen ordentligt, och man får inte ens stå parkerad där, så jag valde att lappa bilen:P hahahaha, det var lite roligt faktiskt, har tänkt på det massa gånger eftersom det inte är första gången den bilen ställer sig där.
Jag skrev "Tänk på vart du parkerar innan det sitter en riktig p-bot i fönstret"...tyckte det var rätt snällt men ändå inte:P
Han kanske bara blev uppmärksammad på att han har felparkerat bilen, han kanske inte visste om det, och då kanske han blir glad att det inte var en riktig p-bot...=)
Haha..aa skulle viljat se den människans min när han såg lappen iaf! menmen, det kommer jag inte få göra:/

Idag vet jag inte vad jag ska göra, funderade på att åka ner till stan en sväng och bara strosa runt för det kändes som det var fint väder..men nu är det mest bara mulet..inte så kul..så ska fundera en stund till!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: jennie

den där gubbens min skulle ja vilja se :D

2009-03-16 @ 17:50:20
URL: http://jennieskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0