Kvällsfika

Ikväll blir det fika med Fien, det behövs. Dels för att jag behöver komma ut och dels för att jag måste träffa Fien, var juh faktiskt en vecka sedan jag träffade henne, hon behövs i mitt liv!

Idag har jag inte gjort mycket alls, vaknade efter elva idag:O
Inte sovit så länge på länge, men det var faktiskt rätt skönt.
Ätit lax, potatis och dillsås nu, gottgott=) samma som jag åt för en vecka sen;) najs;)

Blev juh att jag satt och kollade på melodifestivalen igår..trots allt, hatar det där programmet!
Och den låten som vann, allvarligt va är det för låt då?
Men den kanske faktiskt kan vinna hela skiten, andra länder brukar juh ha sådana där låtar så:P haha..
På nått konstigt sät så gillar jag faktiskt Caroline Af Ugglas låt, jag hatar henne, men shit, hon var duktig igår alltså, fick rysningar av den, konstigt, mycket konstigt!

Snart en ny vecka då, ny vecka nya möjligheter...händer la tyävrr inte så mycket denna veckan, som vanligt:/
Ska jobba 18-21.30 på onsdag, det är det enda som är bestämt på en hel jäkla vecka, illa som tusan..
vad hände med mitt liv?
När gick allt så jävla snett egentligen?

Om det är nån som vill hitta på nått så kan ni juh höra av er, för jag är jäkligt trött på att höra av mig och aldrig få nått tillbaka...

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du behövs i mitt liv också gumman! Utan dig ingen fiien! Älskar dig mest av allt <3

2009-03-15 @ 22:58:26
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0