Jobbat!

Idag har jag då jobbat, 9.30-16, mycket skön tid att jobba, men har vart helt jäkla cp-trött idag!
Hade hemmadag med en, så först blev det handla lite, sedan en promenad runt munksjön, mat på mcd, sedan hem till brukaren och städa lite..och sen var det färdigt med den hemmadagen, så var lite nere i gruppbostaden och tog hand om lite tvätt och satt och tjötade och sådär, rätt soft jobb måste jag säga!

Inatt sov jag typ nada...började med att jag hade en mardröm, somnade kanske vid halv tolv, vaknar vid kvart i ett av att jag haft en mardröm, alltså det var så läskigt..vet knappt vad som hände, men bland annat så skulle jag köra bil, och det var kolsvart ute och inga väglampor, och så funkade inte mina helljus, så jag skulle slå av tänningen, men vara bara det att jag inte fick igång bilen sen igen, så jag har juh ingen aning om vart vägen är eller nått, bara sitter och tänker på att snart kommer jag köra av vägen och dö, och så plötsligt så får jag på lyset, och jag märker då att jag är väldigt nära vägkanten och väjer över till andra sidan, men då är jag nära att köra på två barn som cyklar, så jag har hamnat på en cykelväg..och aa det var helt sjukt, och sen helt plötsligt ute i denna skogen så är det massa folk, jag vet inte om någon blir mördad eller nått, och jag trillar ner i ett dike, rullar ner för det, och när jag stannar så spyr jag, och då hör jag mamma och pappa säga att jag spyr, men då vet jag inte om jag hade gjort det i drömmer eller i verkligheten...alltså jag visste inte om jag hade spytt i verkligheten, eller i drömmen eller i drömmen om att jag trillade ner för diket, så hade alltså en dröm i drömmen..helsjukt..så jag gick upp sen på toa och jag hade världens hjärtklappning, läskigt! min puls var nog lååångt över vad den borde vara...
Sen hade jag svårt för att somna, och jag drömde om grejer som påminde mig om mardrömmen, helläskigt var det, så jag sov jätteytligt när jag väl sov och vaknade en massa massa gånger under natten..så jaa det var inget vidare kul, hoppas jag kan sova bättre inatt!

Jag ska göra äppelpaj och vaniljsås nu, sen ska jag kanske åka till Fialotta en sväng, om jag får låna bilen vill säga!
Så ha det så bra!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Fialotta

Tycker synd om dig! det är verkligen hemskt och drömma såna drömmar :/ Hoppas du får sova bättre inatt! <3

2009-03-04 @ 21:36:08
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0