Imon imon imon

Imon äntligen så bär det av till Göteborg och sedan vidare mot Färgelanda, ska bli så underbart bäst!
Ska dock åka klockan 8 imon bitti, gaaah jag kommer va trött! haha, så måste gå och lägga mig jättesnart, har iaf packat nu, är bara det där sista kvar, lite smink och såntdär ni vet:P
men har säkert glömt nått, som vanligt:P haha..

Idag har jag varit i Habo hos Malin, det var så trevligt så! Vi tittade på filmen Walk the line, hur bra som helst måste ja få lov att säga att den var, och han som spelar Johnny Cash då, han är så jäkla snygg *dregglar*
Och så åt vi varma mackor och pratade och hade det allmänt mysigt;) Och kelade med lillkatten, Elvis ville bara va ute och springa hela tiden! dumma katt:P haha, nee han är så sööt!

Sen ikväll har jag gjort kräftsoppa, inte fel nånstans faktiskt!
Jag och mamma var och handlade med, löste in min storvinst på 100 spänn;) haha, gött för mig!
Och har kollat på det nya programmet "Stockholm- Arlanda" var rätt okej faktiskt tycker jag!

Nehe, om man borde gå och lägga sig då, så man orkar upp imon, få la sova i bilen annars..men känns som de kan bli svårt när vi är tre flummiga, fnittriga tjejer som ska åka iväg:P haha!
Ha det kanonbra i helgen, för det tänker jag minsann att ha!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: jennie

älskar cash. men han som spelar huvudrollen är tydligen asfet nu. haha

2009-03-06 @ 01:54:22
URL: http://jennieskriver.blogg.se/
Postat av: MalleBall

Tack för senast =) har jobbat nu ett tag nu, så har vart under jord för ett tag. Men nu har jag letat mig upp igen, fick en gaffel av Christian som jag kunde använda för att gräva mig uppåt. Hoppas du hade det super roligt i Färgelanda och i Gbg! Puss

2009-03-12 @ 16:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0