Fika med Mälis

Dagen började som vanligt med att vara jäkligt tråkig..
Hade ingen aning om vad jag skulle göra, som vanligt!
Men vid tretton tiden så skickar Malin meddelande till mig och undrar om jag inte vill komma upp till a6 och fika med henne, och självklart ville jag det.
Så klockan fyra träffade jag henne och även hennes mor och bror och vi gick och fikade, det var gott som alltid, men blev visst lite för mätt:P haha
Sedan så gick vi runt och kollade lite, jag köpte mig ett linne, ett likadant linne som jag köpte i lördags, fast nu i svart..om jag hade berättat att jag jag köpte ett linne i lördags:P haha..
Sedan så mötte jag upp mamma och pappa som hade handlat och åkte med dom hem, och nu sitter jag här och gör inte så mycket...
Längtar till klockan 21 så man kan kolla på Andra Avenyn=) Najs najs najs, det lär juh bli spännande;) haha

Så är det med det.
Imon få ja se vad som händer...ska snart få reda på om det blir det som jag hoppas på;) hihi..
Sen blir det bowling på kvällen, förmodligen;)

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0