Fest igår

Haha, jaa vilken kväll det blev, hade verkligen jätteroligt!
I början så var det lite segt, men när alla väl kom igång så;) haha..det dansades och sjöngs och skrattades och det var allmänt trevligt helt enkelt=)
Det var inte tänkt att det skulle bli nån utgång, men eftersom Fien ringde och frågade om jag ville med henne och peter ut, så kunde jag inte säga nej, så vi plus petra, ann, maria och ullis drog ut på krogen, eller de va bara ja, fien, peter och ullis som drog till Olles, och där hade vi det skojj, satt och pratade, dansade och hade det trevligt.
Jag umgicks en del med Petra och Annika som var med på förfesten hos Emelie då, och det kom fram ett gäng med killar till oss som hade vadslagning, så satt och tjatade en del med dom, det var mycket skojj=)
Men natten inatt..gaah, jag kan juh aldrig sova när jag har vart ute, gick och la mig strax innan tre, så ställde man fram klockan, då var den helt plötsligt fyra, och sen ligger jag och skakar som ett asplöv, ni vet som man har feberfrossa, fyllefrossa kanske:P i typ 2 timmar, sen kunde jag äntligen somna, men sov sådär ytligt, gick upp vid halv tolv, skulle behövt sova ett par timmar till...menmen, få lägga mig tidigt ikväll är en sak som är säker.
Och idag har jag vart grymt seg, inte bakis, men grymt seg och hungrig, har ätit typ hur mycket som helst..haha helt sjukt:P
Men tack alla som var med igår på nått sätt, jag hade SKOJJ!

Så är det..idag har vi vart hos mormor och ätit middag och firat Linus lite grann, sen åkte vi hem hit, så var vi och hämtade Mcd mat, gottgottgott! haha och aa..nu händer inte så mycket..
längtar efter att få gå å lägga mig då;)

Och klockan är 20.05 och det är inte jättemörkt ute än, härligt!
Det är det bästa med sommartid;)

I veckan händer nog inte så mycket, hoppas på att få träffa Malin och tjejerna någon dag, kanske redan imon!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Emelie Viktorsson

Ja, visst var det kul på festen! :)Du hade förresten kvällens snyggaste klänning, hur fin som helst!

2009-03-30 @ 20:52:34
URL: http://www.metrobloggen.se/viktorsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0