Dagen är slut!

Snart är även denna måndagen slut med..
hemskt så tiden går, ojojoj:P
Jag har inte gjort nått vettigt idag, har mest slappat framför tv:n faktiskt, rätt skönt...
Annars inget nytt, jo typ 5 minuter efter ja skrev i bloggen senast så fick ja min deklaration, och jag fick tillbaka mer pengar än förväntat, eller ska få tillbaka rättare sagt;) så jag är helt klart nöjd=)
Men förutom det så har det inte hänt nått nytt i mitt liv...booring!
Har juh vart lite säsongspremiärer av program ikväll, Sjukhuset och Färjan, trevligt värre!
Nån mer än jag som tycker att Joel på sjukhuset är snygg?:O Han ser jäkligt bra ut..haha!

Nee ska försöka bli trött så ja kan sova snart..
har jämt så svårt för att somna nu för tiden, igår trodde ja att jag skulle somna med en gång eftersom ja va så jäkla trött, men icke sa nicke..eller nått sånt, tog låång tid innan ja kunde somna, kan aldrig riktigt slappna av..
nån som har nått bra tips om hur man somnar fort? jag är så himla trött när ja lägger mig, men kan ändå inte somna, och det resulterar i att jag sover bort halva förmiddagen istället..mindre kul faktiskt, fast då går dagarna lite fortare, och det behövs när det inte finns så mycket att hitta på...

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0