Where did you go?

För en vecka sen så var jag så oerhört lycklig nu, men nu, fy fan..mår inte bra alls!
Psykiskt..vad är det som händer med mig? sen är det juh värdelöst att sitta ensam hemma med!
Det är jobbigt att gå upp på morgonen, det är jobbigt att komma hem, det är jobbigt att somna själv på kvällarna.
På jobbet går det bra, om man får jobba med rätt person, som idag så jobbade jag med Tom, alltså det är grymt kul att jobba med honom, finns inget bättre än att jobba med killar! vi kan skojja och hålla på att retas hela dan, så himla kul=)

Skulle gått hem klockan 15 idag, men gick hem klockan 16, följde med Tom till juneporten för han skulle fylla på sitt busskort, och då kom jag på att jag med kunde göra det, smart va?
Sen har jag inte gjort nånting, somnade på soffan innan, kunde sovit ännu längre, men kom på att det är nog ingen smart idé, för då somnar man väl inte sen..
Har ätit lite nu, tittar på allsången..gaah kan jag inte få åka bak en vecka i tiden, till det telefonsamtalet och aa den glädjen som jag gick och bar på i flera dar sen...

Som sagt om det är någon som vill ha en weekend i gbg med mig i helgen, så säg till! jag menar allvar med det!
Nehe...ska äta marabou sommar nu...den är helt okej!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0