Trevlig midsommar

Säger man glad eller trevlig midsommar?!
Pappa är här, han fick följa med mig och köpa en elvisp, kan va en fördel att ha en om man ska göra potatismos, så han följde med hem sen och käkade det oh fläsk. MUMMA!!
Nu ska han snart skjutsa mig till jobbet, jag ska ju jobba hela helgen, tjäna de stora pengarna, me like!
Känns faktiskt inte jobbigt att behöva jobba när alla andra ska festa, känns nästan skönt, tror jag börjar bli vuxen..hihi!
Men ska juh förmodligen festa nästa helg hos Rickard ute i Taberg, kan nog bli riktigt skojj har jag en känsla av.

Var juh på piren i förrgår, med lite "förfest" här, massa mys! Tack för en trevlig kväll, ses nästa helg som sagt!
Nehe, dags att åka!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0