stan, syster och blomsterlandet

Hej å hallå!
Sov någorlunda bra inatt, har inte gjort det de senaste, så jäkla jobbigt.
När jag vaknade bestämde jag mig för att ja skulle ha en shoppingdag, köpa växter/blomor, handla ost och hårfärg och jaa, lite sånt..:P Så ringde Linus (systerson) å frågade om jag ville komma till dom, men så bestämde vi oss för att åka till a6 och blomsterlandet, så kom de ner hit och vi väntade på bussen, men så bestämde vi oss för att gå på stan istllet i det fina vädret! var så skönt att bara gå och strosa, och det blev även en glass på piren, årets första, fat vi var inte längst ut på piren utan vid kiosken längst in, men de va såå skönt att sirra där och gotta sig, och Linus kunde titta på alla tågen, han tycker det är så kul juh!
Träffade även på Fien å Biffen, det var skojj! Vi måste träffas snart!

Pappa kom och hämtade oss så åkte vi hem till syrran å iinus och fikade lite.
Sen åkte jag å pappa till blomsterlandet så jag äntligen kunde köpa min växter, och de blev rätt fint, fast de va lite små för krukorna kanske, men äh skitsamma:P haha
Köpte även lösa blommor som jag har på bordet, i min fina vas som jag fick när jag fyllde år=)
Nu ikväll har jag färgat mitt hår, så nu är jag ännu blondare, men tror inte att jag har blivit något dummare, är nog redan så dum som man kan va;)

Imon blir de jobb igen, seegt..7-17, likadant på onsdag..jobbar sent på torsdag och tidigt på fredag.
Åhh jag längtar så jäkla mycket till helgen, känner att det kommer bli en jäkligt bra helg=))

Nehe, ska nog lägga mig nu.
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhå vilken bra dag det lät som du hade :)

2009-06-23 @ 12:26:20
URL: http://wiickys.blogspot.com
Postat av: emelieviktorsson

Jag tycker du ska komma till mig och festa på fredag ;D Du garanteras en jäkligt bra fredag hihi!

2009-06-24 @ 11:22:53
URL: http://www.metrobloggen.se/viktorsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0