Packar!

Har börjat packa och rensa nu inför flytten, är bara kläderna jag ska fokusera på i första hand, men jag kan säga som såhär, känslor, överrösande känslor av alla slag! Vet inte om jag ska gråta, eller skratta, va glad eller ledsen, aa ni fattar!
Självklart är jag superglad över att få flytta, för det kommer bli så bra, men samtidigt så känns de konstigt..
man har väl nån slags trygghet här som jag kommer bli av med, det är så snart! Shit..
Ska få nyckeln imon och på onsdag flyttar jag, shiet!
Va tvungen att sätta mig och ta en paus här..ska se om fienskrutt ville hitta på nått sen!?

Antia: Du är inte en av klimakteriekossorna..haha, jag var lite arg när jag skrev det inlägget! Och det gör inget att du missade min födelsedag, och tack för den sena gratulationen=) *kram*

Började juh jobbet klockan 19 i lördags och slutade 14.45 igår..efter det var jag redigt trött kan jag juh säga, har juh sovande natt där, men man sover inte särskilt bra! Behövde inte gå upp nått iaf, och det var skönt!
Igår när jag kom hem så la jag mig ute i solen, men det var föör varmt, jag orkade inte, två nätter med lite sömn och extrem värme, det gick bara inte!
Men ska se om jag orkar med lite mer idag! Börjar jag bli gammal när jag inte orkar värmen lika bra? haha..ILLA!

Så är det...om man skulle fortsätta att packa lite då, är lite svårt at packa kläder..för man vet juh inte vad man kommer att behöva använda för kläder nu innan..visserligen är det bara två dar men:P haha!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0