Längtar tills imon

Här skrivs det inte mycket nu för tiden..har inte haft nått att skriva om!
Jag jobbar som vanligt.ska snart gå å lägga mig så jag har en minimal chans att orka upp imon..ni anar inte hur jäkla morgontrött ja är på morgonen..och sen är de inte mänskligt när klockan ringer vid halv sex- sex tiden..fy fan!
Men de kommer att gå bra att jobba imon, för jag har något att se fram emot, jag ska nämligen äta på piren med malin och christian, och förhoppningsvis följer Jenny och Rickard oxå med, skulle va så kul, parmiddag och jag, haha!

Har varit å ätit på piren idag med, med mamma och pappa, trevligt!
Blev även en fika, sen har jag jobbat, och när jag kom hem för en timme sen så ställde jag mig och gjorde en köttgryta så jag har nått att ha med mig imon:P

Nee, ska vara duktig och krypa ner i sängen nu!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: MalleBall

Det ska bli såååååå roligt =)

2009-06-17 @ 11:23:20
URL: http://marlene-c.bloggspot.com
Postat av: Anita

Hej vännen!

Hoppas att ni får en härlig stund på Piren med god mat och mys.

Kramis

2009-06-17 @ 15:19:03
URL: http://anita.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0