God afton

Nu skriver jag lite här igen!
Jobet gick bara bra idag med..förutom att tanken va att hela högen skulle åka till kroatorpet och dansa runt midsommarstången, så några åker i en av personalen bil och vi andra ska åka med färdtjänst, efter en kvart så ringer vi å frågar vart fan taxin är nånstans, då ha dom bokat in taxin en timme senare än va vi hade sagt, blir man sur då? ja en aning, så vi fick juh stanna hemma, och en av brukarna blev riktigt ledsen och arg..så de va rätt jobbigt, men vi lyckades avleda det genom att göra en tårta, idag igen:D haha, älska midsommar!!

Annars är det bra med mig, känner mig lite tragisk som sitter här själv med tända ljus och har ätit tacopaj, men den va jävligt god, och ska snart smälla i mig lite choklad, ska lägga mig hyffsat tidigt idag med, ska juh jobba 9-20 imon!
Ja lite tragiskt känns de..eller i alla fall ensamt!

Tittar på sommarkrysset, sånaren i Malody club, jävlar va ful han är, och han kan inte sjunga live heller! Illa!
Nehe, om man skulle hämta chokladen nu då:D

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej vännen!

Vad himla synd att ni inte kom iväg till Kroatorpet. Tårta var en bra tröst. Det gjorde ni bra. :o)

Ha det gott och hälsa alla goa boende.

Kramis från Anita

2009-06-21 @ 18:14:02
URL: http://anita.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0