Gaah vad ska man ta sig till?

Helgen har varit underbart bäst, men nu mår jag bara skit igen..hatar verkligen söndagar!
Fredagen var mysig med god mat och film och godis=)
Igår så var det mys hela dagen och på kvällen var vi hos Rickard ute i Taberg och grillade och hade oss, superkul!
Det var vi och alla jävla knott, dock verkar jag va den enda som inte lider av knottbett idag, och jag hae typ minst kläder på mig..haha, det låter sjukt, men jag hade bara klänning, de andra hade byxor eller leggings och sådär:P
Men tack alla som var med iaf=)
Idag blev det två timmar på vätterstranden och även tå dopp, fy tusan va kallt de va, men ändå skönt, det var årets fösta!=)
Dieter åkte hem vid 17.54..och det känns skit...
så har ätit en pizza efter de, kollar på tv och pratar med Jenny och Wicky=) Tack tjejer, bra att få prata av sig till någon som verkligen lyssnar och som ger goda råd!

Nehe..få bli att titta på film i sängen och sova=) hihi..
försöka tänka på något annat helt enkelt, för jag vettifan vart jag ska ta vägen!
Jag är ett känslovrak..nu igen!
Lyckan och glädjen som jag hade häromdan är verkligen helt borta...som vanligt kan man inte få må bra en längre period, alltid ska de va nått som förstår det!
Damn shit!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: MalleBalle

Gumman, tänkte vi kunde ses snart. O prata o fika oså! Puss

2009-06-29 @ 01:30:23
Postat av: Jenny

Jag vill också träffas snart:)

2009-06-29 @ 16:29:35
Postat av: Wiicky

det ska allt bli bra till slut ska du se. jag lyssnar om du vill prata mer :) Puss

2009-06-29 @ 20:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0