Vill ha vill ha vill ha!

Jag skulle vilja ha någon utav dessa klänningar, någon som har en på lager i storlek 40/42?? hör av er isf!
Jusses, jag skrev ut min storlek, jobbigt!
But folks, that´s me a size..big..







Jag bara älskar dom, skulle helst vilja ha en i blått! men rött är fint oxå!
Jag å Malin ska juh ha Vintage-party någongång, och det är en dröm att någon gång få ha på sig en sådan klänning, att äga en sådan klänning, skulle va såå coolt!

Annars idag har jag jobbat, 8-16, även fast de va jäkligt segt och alla var trötta så gick dagen väldigt fort, konstigt det dära.
Mina 3 dagars ledighet gjorde susen märkte jag idag, hade tålamodet tillbaka, skönt! det hade jag inte precis i torsdags..haha, men nästa månads lön kommer att bli så jävla sämst bara för att jag var sjuk två dagar å sådär, och jag tyckte denna månadens lön var kass..shiet, nästa månad kommer verkligen bli en spara månad, tur att jag har sparat pengar sen innan!

Nehe, ha de fint mina vänner!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Himla fina klänningar ju :)

2009-07-28 @ 10:26:23
URL: http://www.metrobloggen.se/viktorsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0