Vänner!

När vi tillbakablickande beskådar de skönaste dagarna i våra liv, var det alltid timmarna med vännerna, som gjorde oss lyckligast! /Nico

Och det stämmer väl så otroligt bra!?
Det var det vi pratade om idag juh, jag,malin och jenny!
Vännerna finns alltid där för en om man finns där för dom!
Ni betyder så mycket för mig, alla mina vänner som visar att ni finns och bryr er!
Fien, Malin och Jenny ligger på topp 3, eller på topp 1, för ni alla är så bra!

Idag är det ett år sen som jag flyttade hem till jönköping igen, helt sjukt att det redan gått ett år!

Nehe..tror jag ska gå å lägga mig, är inte allt för pigg!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du ligger så otroligt nära mitt hjärta. Glöm ALDRIG det, min älskade vän.

2009-07-09 @ 23:52:59
Postat av: Sara

Det har gått fort :)

2009-07-10 @ 00:53:59
Postat av: MalleBall

Sheet va tiden går fort =) hoppas du hade det lika trevligt som jag hade! Tack babe!



Christian fick just en uppenbarelse, han kom på att det var du som spelade den lilla grisen i filmen Babe =) Hahahahahaha

2009-07-10 @ 20:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0