Snart helg

Ja nu är det snart helg igen! shit va fort tiden går..helt sjukt!
Även om det vart en tung vecka så ha de gått rätt fort..konstigt, men skönt!
I helgen (på lördag) åker jag upp till Färgelanda så jag få umgås med min underbara bästis Fien, och Peter med så klart=) hihi.. Så hoppas att de är fint väder så vi kan sola och bada, och kanske festa på lördag kväll, det skulle vara roligt!
Ut och dansa, det är jag sugen på..va ett tag sen nu, och ingen kan slå mig och fien på dansgolvet;)

Jobbade idag, det var segt, var trött, förmiddagen gick rätt bra..men framåt eftermiddagen fick jag mer och mer ont i huvudet och mindre och mindre tålamod..inte så bra med lite tålamod i mitt arbete, och jag har egentligen ett bra tålamod, men shit..
Efter jobbet gick jag hem, fasiken va varmt det var ute! gick typ 50 meter sen va ja död, och då hade jag kanske 18 minuter kvar att gå..haha,segt men det gick på nått sätt, hällde i mig typ en halv liter vatten på 5 minuter eller nått:P
Sen har ja bara glott på tv, funderade en stund på att ta mig till stranden men är inte kul att göra det själv juh!
Höll på att somna på soffan innan, det är så skönt..men är bättre att va trött nu så man kan sova!
Funderar på om man ska dra sig till stranden nån timme imon innan jobbet, ska jobba 14-19, jobbig tid att börja på!

Jag trivs så bra i lägenheten, men det är så jäkla ensamt, vet inte vad jag ska ta mig till alltså..skulle behöva nån som kunde liva upp mitt liv lite..damn, varför kan han inte förstå??
När jag är ensam och har tråkigt, och känner mig nere, så äter jag, äter en massa onyttiga saker, och det är juh verkligen inte bra..:/
Malin ringde innan och pratade lite, trodde vi hade pratat i typ 3 minuter, men så hade vi visst pratat i sju, den tiden gick fort, underbart, du är en underbar människa Malin, ser fram emot fikan nästa vecka, måste få med oss Jenny med!

Nehe, nu ska jag gå och sova!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack det samma gumman =) finns ingen som du! Ja just det fika fika fika mums mums mums =D

2009-07-02 @ 22:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0