Mysdag igår

Igår var hela familjen i gbg, jag och sara fick ta bilen ner själva, det var skojj, redig partybil kan jag säga att det blev, haha!
Var lite smått nervös över att köra i Göteborg, men det gick hur bra som helst, svängde av en avfart för tidigt än vad jag hade tänkt att göra, (jävla lastbil, hah) och sen hamnade jag i fel fil, skulle mot centrum syd men låg i centrum nord filen, men några meter senare så ser jag en skylt där det står Sahlgrenska, så då tänker jag, att om jag svänger dit så borde jag komma till hedenparkeringen, och mycket riktigt så gjorde jag de, så kände mig lite smått stolt=)
Och vi kom verkligen i rättan tid, för när vi kom fanns de 56 lediga platser (enligt skylten) sådär 20 minuter senare så var det fullt, tror det var fyra stycken som frågade om vi skulle åka när vi stod och packade ur våra grejer ur bilen, haha!
Det blev sen en liiten sväng på stan, köpte en svart lite längre topp på Monki (halva priset) och hittade en jättefin jeansklänning, men det såg ut som jag var höggravid i den, syynd! om den inte skulle vart så vid så skulle jag lätt köpt den!
Sedan åkte vi ut till Hisingen, åkte till kyrkogården och satte blommor hos Mona (saknar dig varje dag)
Sedan åkte vi vidare till Bengan (farbror) och fikade lite och sådär, alltid lika mysigt att komma ut till honom!
Sedan vart de en lång resa hem, jag var så fruktansvärt trött, tur att pappa körde hem! Stannade i Ulricehamn och åt korv, sen va jag äntligen hemma, somnade som en stock! skönt, men även fast ja sovit hur bra som helst i natt och många timmar så är jag inte utvilad..hatar de, nån som har nått tips om vad man ska göra för att känna sig utvilad??

Idag hade jag tänkt att gå på stan, se om man kan shoppa lite på Rean kanske=) om man kan ha sådan tur, blev shoppingsugen efter igår, eftersom jag inte fick den ron och tiden att gå och kolla igår..
Ska se om jag kanske hittar nått att ha på mig på lördag, för då blir det nog fest hos Sara (biffen), skojj!!
Men egentigen behöver jag baskläder, typ vanliga enkla linnen och sådär..

Nehe..ska nog lägga mig i ett solaie med, kanske klippa mig eller iaf boka en klipptid, för mitt hår ser för jäkligt ut!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0