Jobbig kväll

Ja denna kvällen känns inte bra, även om jag ätit choklad och kollat på So you think you can dance..
men de ha vart mycket jobbiga minnen som bubblat upp..började redan igår efter att jag hade drömt om mitt ex, och jag var så jäkla ledsen i drömmen och allt var jobbigt, och det höll liksom i sig när jag vaknade, men glömde bort det under dagen, inatt drömde jag om andra jobbiga grejer, och igen så var jag ledsen och riktigt arg i drömmen, och så drömde jag om mina jobbarkompisar, det gör ont att veta att vi inte ens ha tre veckor kvar att jobba tillsammans!
Och allt annat i drömmen var så sjukt jobbigt..och nu ikväll har de pratat om saker på tv:n som väckt jobbiga minnen..varför ska sådana här dagar finnas för? jag vill inte ha jobbiga minnen, vill bara ha bra minnen!

Var hemma hos pappa idag med syrran, tittade på kort, på Linus när han var liten, plutten, jag saknar dig!
Och hittade även kort på Tuffs, åhh min underbara bebis, saknar dig så det gör ont, måste komma och hälsa på dig snart, men jag vet att du har det så mycket bättre nu, och det gör mig glad, matte älskar dig!!
Hittade även kort på Marwin, vårat marsvin vi hade för några år sen, åh han var så söt, han var som en hund, så gosig!
Så är det med det..

Nehe om man skulle gå och lägga sig..
Imon är jag ledig, gudans vad skönt, men vet inte vad jag ska göra..ska förhoppningsvis få träffa farbror Bengan som kommer till stan, (han och mamma å pappa ska på begravning, någon släkting till dom..vet inte hur..) så få se om vi kanske äter eller nått tillsammans, skulle va mysigt!
Min jobbarkompis Therese flyttar till Gbg 1 september, så jäkla fuskigt, jag vill oxå!

Nehe, sängen var det!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Fia

Det ärsjukt jobbigt när man har såna dagar! Hoppas att det blir bättre. Försök ocj njuta av dom sista veckorna istället för att gå runt och va deppig. Inte lätt kanske, men försök!



Miss you!

2009-07-30 @ 00:18:07
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0