Imon bär det av!

Till Färgelanda!! och till min älskade Fien, du anar inte hur mycket jag längtar efter att få träffa dig nu, va juh evigheter sen!
Ska även få träffa underbara Peter, eftersom de är han vi ska va hos:P
Få väl se om man få träffa resten av gänget med, skulle va grymt kul att festa till det lite tycker jag! Så det hoppas jag på!

Låg på stranden idag från 10-12.30 typ, var hur gött som helst, badade en massa, fick juh bada med Linus, han tyckte juh att det var kul att jag älskar att bada och han fick "knuffa" mig så jag trillade i vattnet så jag doppade huvudet å så, de tyckte han va jättekul, tyvärr så tappade jag balansen när jag satt ner i vattnet med honom på magen, så han åkte under vattnet med huvudet, stakars pojk! Sara stod bredvid men märkte juh inget, dumma henne! Eller hon märkte de när jag väl fick balans igen..gjorde allt för att försöka hålla Linus över vattenytan,även fast jag hade huvudet under vattnet så försökte jag få tag på honom, för jag förstod juh vad som va på väg att hända, men de gick inte, men han hade snart glömt de som tur va..
Men va tvungen att gå hem eftersom jag skulle jobba, kändes inte så kul, men en timme senare så åskade och regnade de, kändes fan som man bor utomlands när det kan va sol och åska och regn samtidigt!
Jobbet gick kanonbra, hade bara hand om en i satellitboende (bst även kallat) och vi gick på stan och fikade och käkade och sådä, mysigt! Slutade klockan 19, så då va de hem och göra lite mat, kött, potatiskroketter och bea´sås.
Och har även dammsugit och packat, och nu "kollat" på tv, badat fötterna och smörjt in dom, filat fingernaglarna, och ätit godis=)

Nu ska jag sova, blir att gå upp tidigt imon, tåget går klockan 10.
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Fiien

Underbart att du kommer imorgon min älskade babe!

2009-07-03 @ 22:51:24
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0