Hemmafru

Eller kanske ska säga hemmakvinna, eftersom jag inte är gift!
Fast jag har visserligen jobbat idag, 8-17, efter det så gick jag och handlade, sen har jag lagat mat, kasslerlåda och flygande jakob, ska ha de som matlådor, har redan 6 stycken av bara kasslerlådan, och blir nog kanske 3-4 stycken men flygande jakob oxå, så jag kommer att klara mig ett bra tag framöver! vet dock inte hur allt ska få plats i frysen, har juh bara en halvfrys..och den är redan rätt full med grejor!
Menmen det ska nog gå..håller även på att tvättar, men är färdig om kanske en halvtimme, gött gött!
Har även renbäddat min säng, mysigt, så har nya fina lakan, i grått och svart, riktigt snyggt! passar in till allt deanra vita,svarta och lila!
Ohh jag börjar bli hungrig nu alltså, har inte ätit mat sen halv ett typ..så böjar att kännas!

Helgen då: Åkte till Färgelanda klockan 10.00, var framme vid 12.30..trodde inte jag skulle komma fram då tåget från falköping var grymt försenat, skulle gå 10,50, det gick 11.15, mitt tåg från Herrljunga skulle gå 11,18, snacka om att ja hade lite panik då..men som tur var så väntade det tåget in oss! gött!
När jag väl var framme så mötte Fien upp mig i racervolvon, åkte till systemet, sen hem till Peter, där stannade vi inte så länge, utan Perra kom och hämtade oss så åkte vi och badade, det var underbart att ta ett dopp, för jag trodde flera gånger att jag skulle svettas bort, grabbarna simmade hur länge som helst, fast det började åska, jag och fien satt som hönsmammor på stranden och tyckte att de skulle komma upp:P
Tillslut så kom de upp ur vattnet och vi åkte hem, då var det bara att duscha /mcd och sen åkte vi till Robert där det vart inflyttningsfest, det började väldigt bra, den där första cidern, mums! hade vart sugen på den i typ 7 timmar eller nått sånt..
Det blev utgång i Vänersborg (där robert bor) det var trevligt, men litet och jäkligt varmt, och drinken smakade alldeles för mycket rom, inte bra!
Tyvärr så hände de tråkigheter på kvällen, som tyvärr höll i sig resten av helgen..så helgen blev inte så bra som det var tänkt..men jag tänker på er så grymt mycket, båda två, det kommer att lösa sig till det bästa! älskar er

Så är det..oj nu är nog tvätten färdig, så ska gå och fixa det!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: MalleBall

Gud vad duktig du är som lagar mat o allt =)

2009-07-07 @ 21:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0