Hängig

Kan man minst sagt säga att jag är idag, har juh vart det den senaste veckan, gick upp vid kvart i sju idag på morgonen, ställde mig i duschen, kom ut ur duschen och var precis genomsvett, så insåg att de är ingen idé att gå till jobbet, så har vart hemma idag, gick och la mig igen och vaknade igen vid elva av att jag fick mess, låg kvar i sängen en halvtimme till, åt frukost vid 12, la mig lite till på soffan..vid halv två gick jag till affären för att handla lite, började bli tomt i kylen..när jag kom hem igen så mådde jag så dåligt, va precis genomsvett och yr, så blev att lägga sig på soffan igen, (även magen kollapsade) vid fyra åt jag en pan pizza, allt jag orkade äta..sen har jag luggit på soffan sen dess, mamma, pappa och mormor kom förbi 5 minuter och sa hej för mormor ville kolla på lägenheten (de hade vart å handlat å så), ställde mig upp och allt blod hamnade i fötterna och jag blev genomsvett, igen...
Så det får bli att jag stannar hemma imon med, tyvärr..men jag pallar inte att jobba 8-20, goa pengar som jag går miste om..men vad ska man göra? det är inte precis så att jag vill vara hemma själv, det är rätt långtråkigt..kunde haft kul på jobbet tillsammans med Anna och Tom och ätit Toms kaka som han hade bakat idag..attans, hoppas de finns någon kvar på tisdag då jag kommer igen!
Men har en dag till att sova och förhoppningsvis så är det bara det min kropp behöver, så hoppas jag att jag känner mig bättre tills på måndag, för då blir det göteborg om det är fint väder!
Om de är fint väder då, och jag fortfarande inte mår såå bra, så orkar jag nog ändå att sätta mig på en mysig uteservering hela dan=) hihi, bara titta på folk och njuta av göteborg! åka till havet skulle jag vilja göra med, bara för att få känn lukten av havet, underbart!

Nehe, ikväll blir det tacos, är sugen på det, tur att jag är sugen på nått..har ingen större matlust just nu!
Nehe, ska sluta skriva nu, ursäkta för detta klagoinlägg!

Hoppas ni mår bra och har det bra, saknar er mina vänner!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig gumman!



Jag tror att frisk havsluft gör dig piggare en någonsin om du nu åker då :b

2009-07-11 @ 21:31:59
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0