Habo

Dit ska jag åka om en och en halvtimme, ska gå upp till stationen om en timme typ.
Ska åka till Malin, tack du är underbar, du har räddat min dag! och så skavi grilla korv och äta en massa godis och popcorn och grejer! göttgött, och sen ska jag sov där, så måste packa ner kudden;) haha, jag skulle göra det för malin hade ingen extra =P

Innan kom jag på hur jag vill att mitt liv ska bli de närmaste månaderna, ska börja med att jobba fram till sista augusti/någon vecka in på september (beror på hur länge jag har jobbet) och sen skulle jag vilja ta två veckors utlandssemester (iaf en vecka) och sen någon vecka till att bara vara hemma och sen börja på ett nytt jobb den 1 oktober, eller runt där omkring, det skulle vara perfekt, ha ett jobb på sådär 85% så kan jag skaffa mig en katt med, eller om jag ska vänta till nästa år och skaffa en hund, eller kanske ha både och, åh vad mysigt det skulle vara! vill juh ha en av Gizas valpar och hon ska få nästa år! =) jag längtar!
Men det skulle var perfekt, då skulle jag må bra!
Men det kommer förmodligen inte att hända:(

Menmen, om man skulle packa lite med då..!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej vännen!

Inget är omöjligt vet du väl? c",)

Dina planer låter väldans bra. Satsa på att det ska bli så. Jag har likadana drömmar som du... En hund eller en katt. Få se hur det kan bli när vi flyttat till Gränna.

Ha det så himlans bott.

Kram från Anita

2009-07-25 @ 08:22:25
URL: http://anita.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0