Göteborg

Imon bär det av dit, underbart! hela familjen ska dit, men det är bara jag och syrran som tar bilen ner, haha naajs!
Mamma, pappa å Linus ska ta tåget, de ha pratat om de hur länge som helst att de ska åka tåg med Linus och åka spårvagnar å sånt, så då kan juh jag å syrran passa på att ta bilen, me like!

Mår bättre idag, är inte 100% men helt klart bättre än igår, har vart hemma idag med!
Tror det var rätt bra att stanna hemma idag, få sova ut en extra dag, inte behöva tänka på nått och bara kunna vila, skönt!
Men hr ont i örat, de är inte roligt..och börjar bli väldigt trött nu, så jag kommer gå och lägga mig tidigt ikväll kan ja juh säga!

annars är de väl okej med mig, försöker gå vidare..försöker glömma..dig..men de är så himla svårt.
jag är juh bara en idiot som jagar efter min dröm..(dreams are like rainbows, only idiots chase them! var nått jag lästa som du skrivit..)
Menmen, nån dag kanske jag ska lyckas..hoppas de, för att bli sårad igen, det pallar jag inte!

Kan klockan bli sovdags snart? för jag har grymt tråkigt, och är grymt trött!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sara

Han är bara en dum idiot som gör såhär, du är så mycket bättre än han! <3

2009-07-13 @ 00:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0