Fika på fika

Ja vilken tjockis jag är, på jobbet så gjorde jag en kladdkaka, så fikade vi den till tre-kaffet vid halv fyra:P haha, kakan ville juh aldrig bli färdig!:P
Sedan så vid halv fem mötte jag upp syster och Linus på stan, så gick vi och fikade:P
Haha, ja vilken tjockis jag är:P
Men det var gott, ibland får man fika så mycket, kallas juh inte Kaka för inget;)
Träffade Linus för sista gången på sådär 3 veckor eftersom han åker till Holland på onsdag. suck! kommer sakna min lilla älskling så mycket!

Imon har jag sovmorgon, skönt! börjar klockan 15.
Nu har jag precis dammsugit och torkat golvet, duktig jag är!
Tittar lite halvt på Lotta på Liseberg, finns för tusan inget vettigt att titta på på måndagar, eller det gör det väl ingen dag på sommaren..suck!
Så om någon vill komma och hälsa på så är det bara att komma!

Efter jag hade vart på stan innan, så gick jag hem, kan säga att jag gick hem i rättan tid, det regnade och jag blev genomblöt, men när jag kom hem, så verkligen öste det ner, helt sjukt! men nu är det fint väder igen, konstigt! kan inte de där vädergudarna bestämma sig för att de ska va fint väder!?

Nehe, ha de så bra!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0