Fika med brudarna

Ja nu ska jag snart åka upp till a6 för att möta upp Malin, så ska vi gå och strosa lite, sen vid tvåtiden så kommer Jenny och möter upp oss och då blir det fika=) Mysigt, har längtat efter att få träffa mina tjejer!
Sen klockan 16 börjar jag att jobba.
Skönt med sovmorgon, har sovmorgon imon med, och hade det igår oxå..jobbar juh helgen, inte riktigt lika kul, speciellt inte när man inte känner sig 100% fräsh..vet inte om jag är på väg att bli sjuk eller vad det är, är lite små snorig..och svettas hela tiden och är otroligt trött..vet inte om ja ska bli sjuk eller om det är vädret..kanske en blandning?

Igår tog Lovisa körkort:D Grattis igen gumman, betyder att du kan komma till mig och festa snart juh=)
HIhi, måste komma ut till er snart med, längtar efter landet, och min pissemisse!
Och att få träffa dig, karin och john! och alla djuren!

Nehe, nu ska ja gå å kissa (är kissenödig hela tiden, brukar va de när ja är på väg att bli sjuk, inget bra tecken)
och sen ska ja va så lat och ta bussen upp till a6!
Ha en bra dag mina vänner!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0