Trött

Jag är så grymt trött just nu!
Så ska snart gå å lägga mig, tänkte att jag skulle skriva nått här först!
Blev ingen fest hos Jennie igår då alla bangade..
Men jag åkte till Fien och vi började dricka lite, men efter en cider så gav vi upp och satte oss framför tv:n typ..
vi var sega!
Men blir fest på lördag istället så, så få ladda tills dess!

Sov hos Fien, åkte hem strax innan 12.30. och käkade mat, var inget hungrig då jag mådde illa..
vart helt seg hela dan och inte mått bra alls..mått illa och så..
och nu är det dags att sova för jag är så jädrans trött..
bara ja inte ska bli sjuk...:/ men nee de orkar jag inte med så det ska jag inte bli!

Faaan kan någon jävel ge mig jobb eller??
Är så tråkigt att bara gå hemma..orkar inte bara gå hemma hela veckan..har inget jobb förrens på fredag kväll, men då är det länsdans vilket ska bli otroligt kul, ska träffa Micke som jobbr på det jobbet som jag hade i Sävsjö, ska bli skojj!
Hoppas det är lite andra från Sävsjö oxå som man känner, skulle va så kul=)
Man hade små söta favoriter där minsann, en del va så goa=))

Gaaah ibland kan ja bli galen på min mamma..
ursäkta mig att jag skriver det här..
men nu klankade hon precis ner på mig för att mitt jobb inte ringer och frågar om jag kan jobba..
det är juh mitt fel att dom inte gör det, det är juh mitt fel att de inte blir sjuka eller vill vara lediga så de behöver mig, ja absolut..
och när hon var timvikarie då ringde de minsann hela tiden och bad henne att jobba för hon visade minsann framfötterna..och det gör inte jag eller?
Nej då inte alls, jag bara jobbade hela julen, och har jobbat rätt mycket under december för att folk ville vara lediga, de frågade mig när jag hade gått bredvid typ en dag om jag kunde jobba..! gaah jag blir galen ibland.
Ursäkta men var bara tvungen att få ur mig detta!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: fiien

skit i din mamma. du är bäst! jag vet att du gör ditt bästa.

2009-01-19 @ 11:26:17
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0