Shopping

Ja idag har jag vart å shoppat lite granna..
Drog med mig mammsen ner till stan, jag köpte mig ett par jeans, på rean så kostade bara 200 kronor, perfa!
Sedan så skulle mamma hitta en jacka..fy fan tog juh evigheter, men tillslut så hittade hon en;)
Sedan så gick vi och käkade på Sir Simons, alltid lika gott, så kom pappa och mötte upp oss där, och åt upp min mat;) haha..jag åt pizza, och jag orkade inte hela;)
Sedan så åkte vi upp till a6 där det blev systemet för att inhandla lite godsaker tills imon då det är fest hos Jennie, ska bli redigt skojj tror jag minsann=))
Sedan så gick vi in på Hemtex, där hittade jag ett fint bäddset och två stycken underlakan, även det på rean, göttgött=)
Sedan blev det matinhandling, så ikväll har det ätits laxmacka, så gott=)
Och en jäkla massa godis och cola, så mår typ illa:P haha..och det är juh inte så bra, hade tänkt att jag skulle festa på en cider ikväll..men blev inget med det..haha!

Annars så är det väl rätt lugnt i mitt lilla liv..
sov lite bättre inatt än va ja gjort de senaste nätterna, drömde om att jag var gravid i åttonde månaden, och jag kände på mig att jag skulle föda, dock så kom jag aldrig så långt i drömmen..
men fan vad man vill ha en bebis eller!? eller jag vill de då...men inte så lätt när man inte har nån och allt det där..
men nångång i framtiden ska det väl bli min tur..man ska juh inte leta efter kärleken, så han får väl leta efter mig istället;) hihi..

Igår var jg på ljusparty hos Malin, det var jättemysigt, tänk er själva att sitta framför en brasa, och en massa ljus som luktar himmelskt gott, okej en del luktade skit, t.ex svart körsbär, eller vad säger du Jennyluttan? haha..
Och de söta små katterna var där, och goda frallor och kakor, jag mådde som en prinsessa!;)
Köpte lite ljus gjorde jag med, får la se när jag får dom bara, beställde ljus med kokosoas-doft och med honungsmelon-doft..och sen var det ett paket med kokoschoklad, smultronland(?) och päronchampange, kom inte ihåg hur många ljus det var sammanlagt, men så är det..
Det är inte billigt och köpa de där ljusen, men äh va fan, nångång måste man väl leva oxå!? Eller?
Det var de som var värre om man få säga så..haha!

Nehe, nu ska jag spela en omgång Harpan, och sen ska jag sova!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0