Länsdansen

Var jättekul, dock så var det rätt dåligt organiserat..
långa köer för att få mat och fika och bandet tog paus när vi ville dansa och massa sådär, så blev inte så mycket dans, men var kul ändå!
Det bästa med allt var att jag fick träffa Micke från jobbet i Sävsjö, (även brukare) och att få träffa honom var det bästa av allt, shit asså!
Visste knappt om jag skulle skratta eller gråta, ja jag är lite av ett känslomässigt vrak just nu..
Men sitter och pratar med honom nu på msn då vi inte hann och prata så mycket innan:)
Trevligt värre!


Imon blir de då O'learys för att kolla på hockey och för att käka, om vi får nått bord vill säga!
och sen blir de nog hem till fien och fixa oss, och sen blir de krogen, så blir lite fram och tillbaka om man säger så, jag ska va nykter den första rundan till stan faktiskt så att jag kan köra, blir lite jobbigt att åka bussen fram och tillbaka då nämligen eller be någon annan...så aa jag ställer upp för gänget liksom;)

Ska förhoppningsvis hämta min tv imon med, ska be Peter och Robert om hjälp!;)

Nehe, nu ska ja tjöta vidare med Micke.

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0