Länsdans

Det är precis vad jag ska på ikväll med jobbet!
Ska bli skojj tror jag minsann, lär väl få dansa en del..haha!:P
Frågan är nu, vad ska man ha på sig? man vill juh vara fin, men inte för fin ändå..gaah vad jobbigt:P
Få väl bli jeans och nått fint linne helt enkelt;)

Idag har jag inte gjort så mycket, åkte ner till jysk för att se om jag kunde hitta en tv-bänk vilket jag inte kunde, gick in på rusta men de hade inte heller något, så åkte  till myrorna, där jag hittade ett mindre bord som får agerna tv-bänk för 75 kronor, helt perfekt juh=)
Träffade Fien och Biffen där, och det var juh skojj=)) Mina små sötbollar!

Nu har jag och pappsen fikat lite.
Och jag ska nog fixa iordning mig lite med då!
Imon blir det party...vet inte hur eller när eller nått, men det löser sig nog;) haha

Menmen, fixa sig nu då som sagt.
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är våran sötboll!

2009-01-23 @ 22:17:11
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0