Kom och ta mig långt härifrån

Ja, är det någon som kan göra de??
För jag är så jäkla trött på detta ställe nu!!
Ta mig vart som helst, nånstans som inte är Jönköping, eller jönköpings län, jag vill inte ens vara kvar i Småland!
Inrikes eller utrikes spelar ingen roll, snälla låt mig få komma härifrån!!

Så är det.
denna dagen har vart den tråkigaste på länge, har inte gjort ett skit, det suger rumpa så att säga!
Tycker mest synd om mig själv idag..
men någon dag ska väl turen vända och vara på min sida kanske..vem vet..
jag har svårt att tro det, men man kan la hoppas..
Ibland har man sådana där dagar då man är trött på precis allting, de dagar man funderar varför man ens blev född..
idag är en sådan dag..
en sådan här meningslös dag...då vill man bara bort.

Det bästa skulle vara om man hade en pojkvän man kunde åka till och bara krypa upp i hans famn under ett täcke och titta på film och äta massa godis, myys.
Men det går bra med en utomlandsresa med, långt härifrån, och länge!

Imon blir det stan med Sara L och Isa tror jag med skulle följa med, kul att träffa tjejerna igen!

Idag är det oxå en vecka sen jag kom hem från Uddevalla, fan så fort tiden går..och det har juh inte precis varit en bra vecka..
2009 har inte börjat så bra, om man inte räknar med 1-4 januari..eller 4 januari åkte jag juh hem..så den va inte så bra den dagen heller:/
Faaan jag vill bort härifrån...
bara att fortsätta söka jobb och hoppas, så man kan flytta härifrån snart!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0