Jag sjunker lågt

Japp just nu sjunker jag riktigt lågt..
men om jag ska komma ifrån Jkpg så känner jag att jag måste göra det..
att utnyttja alla vägar som finns att ta mig härifrån.
Så jag ska nu söka jobb på mcdonalds, max, burger king och liknande..
det kan alltid vara en början, bara jag kommer härifrån som sagt.
Och det är faktiskt en merit i sig, som kanske kan leda til jobb på café eller vad som helst..
Så har jag lite mer att gå på om jag inte hittar några sådana jobb som jag vill ha..för jag tänker då inte börja plugga!

Idag ska jag ägna mig åt jobbsökning..
hmm,börjar redan tröttna fast jag inte hållt på så länge..

pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bättre en ingenting alls!

2009-01-08 @ 22:23:15
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0