Förkyld

Kaka har gått och blivit förkyld..igen:/
Tredje gången som jag är dålig nu på lika många månader..kan det bli vår och sommar så man slipper denna skiten med alla förkylningar och sånt??:O

Jobbade igår, det gick kalasbra måste jag säga, jobbade med en som heter Sara, haha hon är så himla rolig:)
Ett riktigt gött gäng att jobba med, alla är så himla snälla och trevliga och roliga, och sen är arbetsplatsen i sig rolig med=) trevligt värre!;)
Så få la se om man kan få lite mer jobb där nu när de är två stycken som går på mammaledighet..den som lever får se!

Idag är jag bara hemma och tar det lugnt, får se om jag orkar pallra mig iväg till Jennie ikväll på lite fika, sådant man märker liksom!
Nehe, om man skulle ta och gå å lägga sig i soffan en stund kanske..joo så får de nog bli!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0