En timme av

Glädje, oerhört mycket rysningar och tårar!
Jag har suttit å kollat på dokumentären om Lars Winnerbäck, det var underbart måste jag säga!

Heter det en timme eller en timma? hmm..svensklärare någon?

Idag har jag haft en oerhört tråkig dag..fy fan!
Men var och fikade en snabbfika med Malin och Jenny på Wasa iaf, underbart! Älsklingar!
Ska till Malin imon kväll på ljusparty, mysigt!

Sen har kvällen bestått av att leta jobb och slipa ner mitt personliga brev och göra om det och lite sådär, men är rät nöjd nu så.
Så idag har jag sökt ett jobb i färgelanda och två stycken i Uddevalla, eller ja ett i Uddevalla, den andra ansökan ska jag skicka in imon, eftersom det ska skickas med brev och pappa måste kopiera lite papper åt mig först.
Det är juh där och i Göteborg jag söker som sagt, hoppas det nappar snart.

Fick ett mail från en i gbg som undrade om jag hade bostad i Gbg, så då kanske man ändå har verkat lite intresant..eller?
Kanske ska börja leta efter lite lägenheter igen med:P haha..

Nee ska sova nu..
hoppas man kan sova någorlunda bra inatt, de senaste två nätterna har vart oroliga med mycket konstiga drömmar!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0