Blää

Usch, jag vill inte att denna historien ska upprepa sig..
Fan, fien din kommentar bet nog inte riktigt som den skulle..haha;)

Jobbat idag, gick väl bra..satt vid datan typ i 2 timmar..jag hade ingen inspiration till att göra nått, och jag var ensam på stället så:P
Men det gick bra, fick juh sluta tillslut, hade juh helg tillägg idag så, så det var juh skönt!

Kan inte sluta tänka på dagarna som var..
ni kommer få läsa om detta om och om igen..för jag vill inte att de ska vara slut på det, men det är det, helvete!
Vill träffa er alla igen, snart
Blir väl förmodligen på fiens födelsedag om lite mer än en månad, längtar!

Ledig imon, skönt!
Jobba onsdag och fredag med denna veckan, men vill inte jobba på fredag, är på Åbolid då..suck..
men jobbar nog kvällen iaf, så det får väl gå..hatar att jobba morgon!

The Killers- Human och Joshua Radin- What if (med flera låtar av denna person) spelas om och om igen idag!
Sitter uppe, jag borde verkligen gå å lägga mig..
kommer somna av tårarna inatt..
inte bra att de blir sent ikväll igen..har blivit rätt sent i färgelanda, var nog inte innan halv två en enda natt, jo första då la vi oss kanske vid 1, men då kunde jag inte somna:P haha..
God natt!

Bilder ligger uppe på facebook sedan nyår, orkar inte lägga upp dom på bilddagboken denna gången, nämligen över 100 bilder så:P

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0