Ta hand om mig själv dag

Ja idag ska Kaka ta hand om sig själv och bara må gott, och på en sådan dag får man göra precis vad man vill!
Jag har börjat dagen med att gå en promenad på 35 minuter (femte dagen i rad som ja är ute å går, jag är lite småstolt)
Och nu sitter jag här och har svettats färdigt så börjar frysa nu, så blir snat duschen, och då ska ja skrubba hela mig hade jag tänkt. Har även sökt ett job, duktig av mig=) Finns juh inte så mycket att söka.
Och sedan ska jag nog lägga en ansiktsmask, var ett tag sen nu, ska bli gött, man känner sig så himla ren efteråt.

Senare ska jag ner till staden och sola lite, känner mig blekare än blekast just nu, så de får de bli, och sedan klockan 15 ska jag klippa mig, det ska bli riktigt gött, ska bara ta de där slitna, ska lyckas med att spara ut mitt hår juh!
Så någon dag ska ja la lägga i lite blond färg igen;)
Sedan får ja se vad som händer, kanske träffa syrran senare, hon är på dejt typ snart, haha! Lycka till=)
Se om ja kan komma på nån god mat med..hmm nått som är nyttigt, kanske blir nått på stan, vem vet!?

Nehe, om jag skulle ställa mig i duschen, börjar frysa en del just nu..
måste slänga i en tvätt med sen, börja bli lite dåligt med kläder:P haha!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0