Promenix

Idag var jag verkligen totalt opeppad på att gå en promenad, men jag tvingade mig själv att göra det ändå, och det resuluterade i en 30 minuter snabb, och jävligt kall promenad, men visst är det skönt när man väl kommer ut, och efteråt när man svettas och är trött, då vet man att man gjort nått bra!

Igår jobbade jag 8-20, det gick faktiskt hur bra som helst, tänkte att det skulle bli långtråkigt.men det gick faktiskt riktigt snabbt, så det var gött, och sen hade ja juh nästan 200 kronor i timmen med, och det gör juh inte precis saken sämre:P
Jag fick lite beröm och så igår med, det värmde i hjärtat kan jag säga=)

Resten av dagen vet jag inte hur jag ska tillbringa, ska snart ställa mig i duschen iaf, det är ett som är säkert, ska göra mig en kasslersallad till lunch idag, det kanske är gott;)
Nehe, duschen nästa då kanske?!

Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0