Förkyld, nere och bara....

...rent av helt slut!
Jag vet inte vad det är med mig just nu, har suttit å läst lite gamla bloggar och skrattat och känt mig nere om vartannat!
Är förkyld med, trött, och mår illa då min mage har krånglat ett par dar..det är inget vidare, eller va säger du Fia?
Just nu har ja lust att gå å lägga mig, så tror faktiskt jag gör det snart, hade tänkt att jag skulle kolla på Beck, men jag orkar inte, jag orkar inte sitta i soffan och kolla på nått, jag skulle nog tappa bort mig rätt snart, har inte koncentrationen för det just nu, då det känns som det är en del tankar i huvudet just nu, men jag vet inte på vad dock, vilket stör mig!

Jag har en vän, som mår dåligt, och jag mår dåligt pga att hon mår dåligt, och för att hon verkar stänga mig ute från det, och det är för jävligt! Jag vill att hon ska dela med sig av hur hon mår så jag kan hjälpa henne och stötta henne, men har knappt pratat med henne på en vecka nu:/ fy tusan vad jobbigt det är.
Gumman! Jag tänker på dig, och ni kommer att klara detta, ni klarar allt. och vi ses till helgen, men jag hoppas att vi hörs innan, jag finns här för dig alltid alltid ALLTID!

Helgen har ja bara vart hemma, syrran och Linus har vart här en hel del, Linus är världens goaste! När han kommer och frågar om han får sitta i mitt knä, och när han sätter stolarna så de nästan står på varandra så han kan sitta riktigt nära mig när vi ska äta, sådana grejer betyder så mycket.
Det är den enda killen som jag verkligen älskar och som jag vet älskar mig tillbaka, älskade älskade plutt!
Varit en sväng hos mormor idag, trevligt=) Blev fika..men har inte mått så bra men ändå, skönt att komma iväg en sväng.
Hela familjen käkade på Mcd på vägen hem, var gott men magen mår inte bra..mår illa som tusan och de är såå jobbigt!

Neheeee...
om man skulle gå å sova kanske:/
Pussåkram


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-02-02 @ 20:31:23
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0