Ont i halsen

Jag har ont i halsen, började igår..vaknade inatt vid ett och hade så sjukt ont, men tog ibumetin och gick och la mig igen, och efter ca 30 minuter kändes de något bättre och jag kunde somna igen.
Vet inte om jag hade lite feber med, för jag var varm men frös samtidigt, frös så hela sängen skakade typ, fast Micke verkade inte märka nått så:P

Idag ska jag träffa Sandra en sväng på stan, var jättelängesen vi träffades, så ska bli väldigt kul minsann.
Ska träffa henne klockan tolv, så ska väl gå om en kvar typ.
Annars händer det inte så mycket i mitt liv, imon börjar jag nya schemat, eller de börjar juh idag då, men eftersom jag är ledig på måndagar så anser jag att det börjar imon.
Är väl inte världens bästa schema kanske, men ska nog bli bra ändå..eller nått sånt!

Nehe..det var dagens uppdatering det!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej vännen!

Tack för dina besök. Vad glad jag blir.

Hoppas att du mår lite bättre idag.

Svar på dina frågor - jag har inte sytt pepparkaksgubbarna, dom köpte jag på Gränna outlet för 39 kr styck.

Kycklingfile på plankan var gott. Jag marinerade dem en stund innan jag stekte.

Hur länge jobbar du kvar på boendet? Är det mycket förändringar på gång? Hur går det för dej?

Kul att höra att du funnit kärleken. Jag är så himla glad för din skull.

Stor bamsekram från Anita



2009-12-09 @ 18:49:30
URL: http://anita.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0