Längesen

Nu var det längesen jag skrev här igen.
Har väl inte hänt så värst mycket sen sist..umgås med min älskade Mikael och med Rocky, jobbar och har festat lite och sådär.
Fast just nu är det bara jag och Rocky hemma, Micke ska jobba över idag, vilket är otroligt tråkigt, behöver en stor kram från honom NU!!
Det är ingen bra dag idag....

Igår kväll var jag ute med jobbet, på pipes of scotland, drack och åt lite snacks och hade de allmänt trevligt!
Men kvällen slutade rätt tidigt för min del.
Inatt har jag sovit så himla dåligt, usch hatar sådana nätter när man sover så dåligt så går runt som en zombie här.
Orkar inte göra nånting, men samtidigt vill man göra nått för att ha något att tänka på, så har faktiskt dammsugit och städat ur kylen, lagat mat och ätit, ska snart tvätta.
Få se om jag kanske träffar Fien ikväll för en fika eller nått liknande, vi båda behöver komma ut och tänka på nått annat, och umgås! Vi behöver varann, du och jag gumman <3

Nehe..
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Fiien

Det behöver vi verkligen! <3

2009-12-01 @ 16:19:38
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0