Jobbelijobb

Idag ska jag jobba 11-19, egentligen min lediga dag, men tagit ett extra pass.
Om ja ska va ledig lite sen där vid nyår å så så är det juh bra att jag jobbar, men å andra sidan så jobbar jag sådär 7 dagar på raken nu bara för det, mindre kul!
Jobbade natten från lördags till igår, gick rätt bra, min första natt och sen jobbade jag till 17 igår, kan säga att jag var rätt trött då.
Om man inte skulle va förkyld så skulle de nog inte va nått..men nu är jag juh förkyld så då blir allt lite jobbigare..jäkla hosta mest nu, hostat en massa inatt, så jobbigt!

Ätit lite frukost och håller på att fixa mig, väntar på att plattången ska bli varm;)
Lyssnar på lite Johnny Cash med, vilken man! Haha!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0