7 av 7

Idag ska jag jobba min sjunde dag på raken, tack gode gud för att jag är ledig 3 dagar sen=)
Så imon ska jag och älsklingen åka till göteborg över dagen, vad mysigt det ska bli!
Gå på jul på liseberg och gå på stan och sånt där, åhh jag längtar! kan inte denna dagen vara slut nu så det kan vara imon!!

Börjar om ca 30 minuter..och jobbar till 21. Hoppas det blir en bra dag på jobbet!
Igår var jag och hon som jag är assistent åt på julfest på hennes "jobb", det var mycket trevligt.
Julmat, fika och julklappar och massa glada människor..
Så nu har jag ätit julmat så det räcker för i år..(jag gillar inte julmat) jo just de, ska nog äta två gånger till ja, en gång på jobbet (jobbar julafton) och sen hemma när vi ska fira jul..

Men annars är det rätt bra med mig, förkylningen har gett med sig rätt bra, känner av det lite grann fortfarande, har inte fått tillbaka all ork än och sådär, men hoppas det ger sig.
För jag och plutten (micke) ska börja träna, bland annat ska vi spela badminton, vilket jag höll på med när jag var liten eller yngre kanske det heter, så det ska bli kul igen!
Imon ska jag förmodligen träffa Mickes föräldrar första gången då de förmodligen ska ha Rocky när vi åker iväg..hmm nervöst..hoppas de gillar mig!

Nehe, det får räcka för idag, ha en trevlig helg!

Pussåkram


Kommentarer
Postat av: Tom

Akta er för lateral epicondylit på badmintonen ;P

2009-12-18 @ 13:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0