Utekväll

Igår såg de länge ut som om de skulle bli en tråkig hemmakväll, men när jag går runt lite på stan så får jag ett mess av Petr som också har tråkigt, så vi bestämde att vi skulle festa till de lite, så hon kom hem till mig och vi satt och snackade massa skit och lyssnade på musik, hittade en cd med massa gamla partylåtar på, var rätt kul!
Sedan drog vi vidare till O´learys, va lite lite fol till en början, men jag sa att vid elva kommer det massa folk, när klockan var elva började det trilla in folk, najs=)
Så vi dansade typ hela kvällen, och det fanns påhängsna killar som ville dansa, men en del fattade juh att man dissade dom, nej jag vill inte dansa med någon som är typ 20 år äldre eller som är sliskig..men det var en som verkligen inte fattade att Petra inte ville dansa med honom, så vi flyttade på oss hela tiden, men han följde efter, suck! tillslut var det två andra killar som såg vad det var som hände så dom hjälpte oss och liksom dansade med oss och försökte hålla honom borta, tack gode gud för att det finns sådana killar med, va nära på att smälla till honom tillslut!
Vi stannade verkligen tills det stängde, har jag inte gjort på evigheter, sedan började vi prata med två andra killar utanför krogen, som vi stod och prata med hur länge som helst, sen följde de mig hem, så va hemma kvart i fyra, då var jag trött, men hade sådan jäkla frossa, så hade på mig fleecetröja, duntäcke och överkastet, vilket resulterar i att man vaknar senare och är precis genomsvett!
Men var uppe vid kvart över tio idag iaf, trodde jag inte, trodde jag skulle sova mycket längre..:P
Men hade redigt kul igår, tack Pea!

Nehe, dags att ta tag i dagen kanske!
Ska lämna tillbaka ett par skor som jag köpte igår, gillade dom inte iaf..
och sen ikväll kanske jag ska festa med syrran och hennes kompis..haha jösses vad jag festar loss, men man får det, vet att jag inte kommer kunna festa de två närmaste helgerna nu, så lika bra att passa på:P

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0