Tvätt och päron

Håller på att tvätta nu, borde va färdig runt tolvtiden, göttgött=)
Efter det ska jag träffa mamma och pappa, trevligt, de har juh som sagt vart i kroatien, så inte träffat dom på en och en halv vecka typ, så ska bli mys, men vet inte vart vi ska träffas och vilken tid, men jag hoppas att jag kan få låna bilen med idag=) Måste åka till rusta/öb och lite sådär, funderar på om jag ska lämna in datan med, så jag har det gjort, min vänster musknapp funkar inte, och de övriga tangenterna ha vart lite tröga men tycker de funkar rätt bra nu så=) Men vet inte hur lång tid de tar att laga den, så vet inte om jag klarar mig utan datan så länge:P haha!
Vilken datanörd jag är!

Menmen, så är det.
Annars är det lugnt, vi åker nästa vecka, haha fan va coolt att kunna säga att man åker nästa vecka! 13 dagar kvar, awwiii! känner mig som ett barn runt jul, väldigt otålig!
Fien, när fasiken ska jag få träffa dig? Saknar dig som tusan!

Vill att klockan ska bli 11 så jag kan gå ner till tvättstugan och sen kan jag duscha=) Härligt!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0