Kan helgen va slut nu?

Jag önskar att helgen var slut, så man kan jobba igen= ha något att göra..
Denna helgen suger, har verkligen ingenting att göra, ingen som vill hitta på något, alla har något att göra..
För första gången i lägenheten, så har jag lust att flytta hem igen, för då vet jag att jag har mamma å pappa iaf, även om vi inte kommer överrens, så finns de ändå någon i närheten..sjukt, det är nått som inte stämmer, när man är 21 år så ska man älska att bo i sin lägenhet, man ska ha kompisar som man umgås med mycket, man ska vara ute och festa och man ska leva livet..men vad gör jag? sitter hemma, själv och mår kasst.
Hade några timmar på stranden med syster, men kunde inte koppla av..allt de som hänt de senaste dagarna meden person som jag älskar så mycket, fy fan, det är verkligen skitjobbigt..och så gråter jag igen!

Kan någon skruva fram tiden tills imon kväll så de är dags att gå å lägga sig så man kan få börja jobba igen, ha något att göra på dagarna..
Damn it!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0