Jobbdag

Ska jobba16-21 idag, härligt med kvällspass, men har tidig pass resten av veckan:(
Var ledig igår, skönt efter att ha jobbat 7 dagar i rad, men de gick bra att jobba så mycket, men va trött på söndagskvällen kan jag juh säga!
Igår på min lediga dag var jag på arbetsförmedlingen, sedan mötte jag sara och linus så gick vi en sväng på stan, sen upp till a6 och ikea där det blev fika, Linus fick vara i leklandet alldeles själv och för första gången, han har blivit stor pojk nu, ja jösses!
Sedan på kvällen gjorde jag inte mycket alls!

Idag har jag inte gjort så mycket heller, sov länge, skönt! eller länge och länge..haha, gick la upp vid kvart över tio!
Pratade med chefen innan, verkar som jag få va kvar på jobbet i september med, gött, så i oktober ska jag åka utomlands, om jag så ska åka själv, lutar mot turkiet! skulle gärna vilja åka till Marmaris, där jag var för 11 år sen.
Men vill helst inte åka själv eftersom jag är lite flygrädd..
Men ja, jag lär boka resa, jag har sparat en massa pengar denna sommaren, blev rätt glad när jag kom på hur mycket mitt sparkonto hade växt bara sen i slutet av maj;)
och folk säger att man inte har några pengar när man bor själv, haha, jag har, och det är jag stolt över, och eftersom man bara lever en gång, så ska jag leva!

Nehe, ska ta en sväng genom stan, ska in på 3 eftersom jag inte fattar hur min mobilräkning kan vara på 183 kronor när jag har en kostnadsspärr på 150 kronor, mycket konstigt!
Sen måste jag fylla på mitt busskort med, och sen blir det då till att jobba!

Malin min älskade donut, vi måste bestämma en dag för att åka till ullared, är så sjukt shoppingsugen, och behöver verkligen handla en del saker..:P

Men ha de så fint mina vänner!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen!

Grattis till förlängningen. Hoppas allt är bra på jobbet. Här tar vi en dag i taget.

Kramis från Anita

2009-08-25 @ 21:31:00
Postat av: Tom

Gött! Hälsa Gittan från mig :D

2009-08-26 @ 20:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0