Hjärta Linus Hjärta

Idag har jag träffat min älskade Linusplutt:D Var så skönt att se honom igen, satt en lång stund i soffan, han satt i mitt knä och bara mös=) MYYYS!
Moster älskar dig mest!
Sedan käkade vi tacos, mums, sen va de tvungna att åka hem, men ses snart igen=)

Jobbat idag, gick bra, fast var trött som tusan framåt eftermiddagen, mest trött i huvudet, eller tung i huvudet då, så lite jobbigt.
Men fick god kladdkaka som Tom bakade, jaa de finns killar som kan baka och laga mat..även om de inte gick så bra för oss att öppna en konservburk, haha stod med hammare och skruvmejsel, men fick inte upp den ändå. haha så kul!
Imon ska vi äta smörgåstårta, och jag skulle nog göra en jordgubbspaj med..Therese gillade den förra gången och beställde de igen, hon vill ha innan hon slutar, och det är juh deras sista vecka:( fy faaan, jag vill inte! Men vet iaf att jag och Anna jobbar helgen tillsammans där den 21-22-23 eller vad det blir, och det är bra=)

Borde gå och lägga mig, men ska titta på So you think you can dance, så surt att de är så sent och håller på i 1 timme och 50 minuter typ..slutar 23.40..och är sent om man ska upp 6.30 dagen efter!
Men titta på lite iaf, och sen lägga mig i sängen och somna till de;) haha..somnade juh igår när ja tittade på gone in 60 seconds:P

Nehe, ha de fint!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej vännen!

Mums med smörgåstårta och jordgubbspaj. Och jag som inte kan vara med. Snyft. Förstår att det känns tråkigt för dej att alla sommarvik slutar. Det har varit en härlig jobbarsommar.

Ha en bra dag på jobbet.

Kram, Anita

2009-08-12 @ 08:05:20
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Tom

Vadå inte fick upp burken? Efter 10 minuters kamp låg ju innehållet i grytan ;)

2009-08-12 @ 10:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0